8. týden 2016

vloženo 26. 2. 2016

Nespavost a co s tím

Ochránce Nejprve bych ráda poděkovala za vaše zajímavé příspěvky. Dále jsem se chtěla zeptat. V podstatě celý život tak nějak bojuji s nespavostí… ale momentálně posledních 14 dnů je to intenzivní a pravidelně každý den. Mám pocit, že spím a nespím — nebo jen dvě hodiny nebo vůbec. Nejsem zastáncem  léků a ani lékařů. Vím, že vše má hlubší význam?? Můžete mi sdělit jaký?

Nespavost je příčinou poruchy nervového systému, nemám klid, a proč nemám klid? Protože mě něco trápí, s něčím si nevím rady, něco musím vyřešit. Něčeho se mi nedostává, prostě člověk není spokojený s tím, jak žije a je zapotřebí nastolit pořádek. Tak se zklidní i nervový systém a vše bude v rovnováze.

Moje maminka, která se stále o někoho bojí a už nemůže nic dělat, protože jí to její zdravotní stav nedovoluje, také říká: „Já bych vůbec nemusela spát, já nespím.” Ale když náhodou přijdu v noci za ní, vidím, že televize běží a ona spí. Prostě jen poklimbává a už ani neví, zda spí či nespí. Nemá klidné spaní, protože nic nedělá, takže organismus není unaven a nemá potřebu spánku a ještě jí spánek narušují její myšlenky. Když je člověk činný, unaví se, nemá čas na negativní myšlenky a usne. Není zapotřebí brát léky, na ty si rychle zvyknete a pak už není cesta zpět, jedině přes pořádnou únavu. Také jsem občas měla období, kdy jsem nemohla spát, protože jsem byla přetažená, měla starosti. Dopřála jsem si čtení nebo jsem se dívala na televizi nebo jsem dělala něco jiného, třeba začala i uklízet a přestala vnímat, zda je noc či den a zda bych měla spát či nespat.

Dýchací techniky Nejvíce mi pomohly v té době dýchací techniky, zbavovala jsem se strachu z toho, co mám zvládnout a tíhy života. Někdy si myslíme, že si nemůžeme dovolit odpočinek, protože teď toho máme moc, co musíme vyřešit. Ale opak je pravdou. Když jsem prováděla dýchací techniky, najednou jsem vše zvládla lépe než předtím, protože jsem se zklidnila, a tím si udělala pořádek ve všem, co je zapotřebí udělat. Dýchací techniky vyučuji a CD Dýchací techniky s návodem na na sedm různých dýchacích technik si můžete objednat v eshopu ZDE.

Ukázku naleznete ZDE

Pokud byste měli zájem o jednodenní seminář zaměřený na dýchací techniky, můžete si ho objednat v eshopu ZDE

Čím méně se budete zaobírat tím, kdy máte spát a dovolíte si spánek, když zrovna na něj máte chuť, tím více vyvážíte svůj život. Jsem například zvyklá pracovat do 2 hodin, nechce se mi spát dříve, a když se někdy dostaví potřeba spánku, jdu spát dřív. Ale ráno si zase dopřeji spát do 8 nebo do 9 hodin. Říká se, že spánek do půlnoci je zdravější, než když jdete spát po půlnoci. Já bych řekla, že zdravý spánek je ten, když tělu dovolíte usnout, jak má potřebu. Máme naučeno, že v noci se musí spát. Co když vaše tělo má jinou potřebu? Kolikrát, když potřebujeme informace z Vesmíru, tak je  dostáváme v noci, nejvíce mezi 3 až 4 hodinou ranní. A tak měňte naučené za citové.

Jídlo Zrovna tak by se člověk měl najíst, když zrovna má hlad a neřešit, zda je teď poledne či není. Sledujte, že i potřeba jídla ve vašem těle kolísá a je dána i vaší aktivitou či jinými skutečnostmi. Například ženy před menstruací budou mít větší chuť k jídlu než při ní a po ní. Jakmile se menstruací dostaví, chutě přejdou. Je to vše o přírodních zákonech, děloha se připravuje pro početí, a tam musí vyživovat plod, proto žena cítí větší chuť k jídlu. Jakmile odezní příprava pro přijetí plodu, žena opět nemá takovou chuť k jídlu jako předtím.

Zrovna tak je to se stolicí. Pamatuji si z rodiny, jak se pořád hlídala stolice. Každý den musela být, a když jeden den nebyla, už to dotyčný bral jako problém a cítil se nemocný. Nehlídám stolici a tělo se cítí dobře, není na něj činěn nátlak. Někdy stolice je, někdy není, někdy je průjem, ale nezaobírám se stolicí. Je to stejné jako s tlakem na vaše děti, manžela. Také se budou cítit lépe, když od nich nic nebudete očekávat, budou spokojenější a tím i zdravější.To jen náš rozum tlačí na vše, neopak naše srdce cítí a tam je vše tak, jak má být. 

Dopřejte si to, co cítíte a nechtějte spát, protože teď se to má. Hlavně si vyřešte něco z výše uvedeného.

**********

předchozí poselství          zpět          následující poselství